محكوميت تراكتورسازي به برگزاري 3 ديدار بدون حضور تماشاگر Azərbaycan-Traxtor
به زبان سرخم خنديدي - انقلابه سبزت را به نظاره نشستم - در مرگ درياچه ام سکوت مکن - تا به وداع خليجت نخندم

محكوميت تراكتورسازي به برگزاري 3 ديدار بدون حضور تماشاگر

به گزارش خبرگزاري فارس و به نقل از سايت فدراسيون فوتبال، به دليل تخلفات رخ داده در ديدار صباي قم و سايپاي البرز با تراكتورسازي تبريز در هفته هاي سي دوم و سي و سوم ليگ حرفه اي در تاريخ هاي 11و 25 ارديبهشت كميته انضباطي راي خود را به شرح زير صادر كرد.

تيم تراكتورسازي به دليل تخلف تماشاگرانش به برگزاري 3 ديدار خانگي بدون تماشاگر در فصل 91-90 محروم و به پرداخت 150 ميليون ريال جريمه نقدي محكوم شد.

همچنين نادر باقري مربي تيم تراكتورسازي به دو جلسه محروميت و با احتساب دستور موقت، به پرداخت 30 ميليون ريال جريمه نقدي محكوم شد.
به دليل تخلفات جاسم كرار، وي به 6 جلسه محروميت از همراهي تيم مربوطه محروم شد و با احتساب محروميت ناشي از دستور موقت به پرداخت مبلغ 15 ميليون تومان جريمه نقدي محكوم شد.

كميته انضباطي در خصوص محمد نصرتي و به دليل تخلفي كه در ديدار تيمش مقابل سايپا البرز انجام داد به تذكر كتبي اكتفا كرد. لازم به ذكر است، علي عليزاده بازيكن تيم تراكتورسازي تبريز به دليل تخلفات انضباطي به توبيخ كتبي و پرداخت مبلغ 30 ميليون ريال جريمه نقدي محكوم شد. همچنين عليزاده نماينده هيات فوتبال استان آذربايجان شرقي،خاكسار مسئول حراست هيات استان آذربايجان شرقي و مهدي بقايي متصدي حمل برانكارد، از حضور در جلسه كميته انضباطي خودداري كرده اند ،بر همين اساس اين پرونده هنوز در دست رسيدگي است و راي در خصوص آن متعاقبا اعلام مي شود.



نظرات شما عزیزان:

بشار
ساعت9:51---8 تير 1390

خدای ندانستم از چه ام ساخت و کجایم بوجود آورد ؟
از نخستین روزهای زندگی خویش چیزی به یاد ندارم . تنها یاد بودی شیرین همچون چراغی که از دور سوسو می زند در اعماق قلبم جای مانده است . می دانم که آنجا خوش و با صفا بود .
در هیچ گوشه ای کینه و حسد وجود نداشت . اما نمی دانم کجا بود ؟ فقط به یاد دارم که بهشتش می نامیدند ... فهمیدید ! بهشت ...
آه ! پروردگارا ! هنوز هم موقعی که به یاد آن زمان میافتم ناله سر می دهم و فغان می کنم . به کودکی و نادانی خود افسوس می خورم و بدان ایام اشک حسرت می بارم ...
یاد دارم که روزی احساس کردم دیگر همه جای بهشت را تماشا نموده ام . فهمیدم که دل کوچکم دارد تنگ می شود . آن وقت بود که پشت در خانه ی خدا زانو به زمین زدم و گفتم : خدایا ! دیگر حوصله ام از دست این پاره گوشت سرخ خون آلود بر آمده ... بفرما تا مرا به زمین برند .
پروردگار ٬ دادگر خوشبختی را فرمود تا مرا بدین سرای ناپایدار راهنمایی کند ٬ اما او به کاری رفته بود . آنگاه مرا گفت : عنان دل به دست گیر و همین جا بنشین تا خوشبختی باز گردد و ترا به آرزوی دلت برساند .
ولی این دل واژگون باز جوشیدن آغاز کرد و خروشیدن که تا چند در این قفس محبوسم داری ! آزادم کن تا اندیشه ای به حال زار خود کنم ... و چندان از این سخنان یاوه سرود که جانم به لب رسیده و به زاری گفتم : خدایا ! مرا صبر و شکیب نمی باشد بفرما تا دیگری مرا به زمین برد . صدای آهسته ای به گوشم رسید که بیا ٬ بدبختی بیا ٬ بیا و این کودک بی صبر را به زمین بر ...
در ملک زندگی نیز دیری نپاییدم ... با یک دنیا بی شرمی سر به خاک گذاشتم و به درگاه جلال یکتا به ناله گفتم : خدایا ! این دل دست از سرم نمی دارد . چه خوب بود که می فرمودی مرا به جایی برند که تا حال ندیده باشم ...
هنوز طنین سخنم در گوشم بود که ملائکه ای بال و پر زنان رویم فرود آمد و گقت : بیا ٬ بیا بدانجا رویم که خواسته بودی . دستم را بدست گرفت و به راه افتاد .
پستی ها و بلندی ها توانم را از دست ربودند و نشانه ی چین و خم های راه بر گونه ها و صفحه ی پیشانیم رفته رفته نقش بست . از تعب فریاد بر آوردم : ای فرشته ی زیبا ٬ مرا به کجا می بری ؟ دیگر بس است گردش خوبی کردیم باز گردیم .
در جوابم گفت : چیزی دیگر نمانده است بیا تا خواسته ی ترا از مال دنیا به تو بنمایم . به بین ... نگاه کردم ٬ گودال کوچکی بود . گفتم : اینجا چه نام دارد ؟ گفت : گور !
از ترس لرزیدم و به ناله گفتم : ترا به خدا بیا باز گردیم ! آهی کشید و جواب داد : افسوس این راهی است که چون رفتی باز نتوانی گشت ...
فغان بر آوردم که : ای فرشته ی زیبا ٬ پس نام این بیابان را که به سختی در نوردیدیم باز گوی . گفت : این صحرای پر از رنج ٬ دشت زندگی نام دارد ! ... زندگی !
با دیده ای از سرشک بر تافته ٬ از بس گویی از اشک پرداخته ٬ نگاهی به سینه ٬ جایگاه دل سرکش خویش نمودم و با زبانی که از رنج و تعب خشکیده بود به ناله گفتم : آخر دیدی ای دل سرکش ...


پیرایش فیگارو
ساعت18:31---28 خرداد 1390
سلام دوست عزیز ……
اگه دوست داری من را با نام اشنایی با اریشگری با آدرس:
www.pirayeshfigaro.loxblog.com
لینک کن تا من هم با هر ادرسی دوست داشتی شمارا در وبلاگم لینک کنم
راستی دوست عزیز یادت نره که به وبلاگم سربزنی ونظر بدی اگه دوست داشتی میتوانی نظر خودتو به شماره:
09396731740اس ام اس کنی

راستی ما لینکت کردیم شما هم لینک کن


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:

  • نوشته : AYHAN
  • تاريخ: پنج شنبه 26 خرداد 1390برچسب:محروميت,تراكتورسازي,,

  • traxtoor

    AYHAN

    traxtoor

    http://traxtoor.loxblog.ir

    Azərbaycan-Traxtor

    محكوميت تراكتورسازي به برگزاري 3 ديدار بدون حضور تماشاگر

    Azərbaycan-Traxtor

    خوشبختي داشتن دوست داشتني ها نيست. خوشبختي دوست داشتن داشتني ها است. وبلاگ رسمي تراكتور سازي تبريز

    Azərbaycan-Traxtor

    وبلاگicon